EN
نقشه سایت
پست الکترونیک
۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر
درباره ما آیین نامه های کمیته رفاه تسهیلات رفاهی لینک های مفید کمیته رفاه
شرایط ثبت نام در عتبات 95
تاریخ به روزرسانی: 1395/09/29

 به اطلاع کلیه همکاران شاغل در واحدهای تابعه دانشگاه می رساند، دانشگاه در نظر دارد سفر زیارتی عتبات عالیات را در تاریخ 18 دی 95 با شرایط ذیل برگزار نماید:

1- نحوه ثبت نام و هزینه سفر طبق مصوبات سازمان حج و زیارت خواهد بود.   

2- در صورت انصراف پس از ثبت نا م برابر ضوابط و دستورالعمل های مربوط به انصراف زائرین سازمان حج و زیارت رفتار خواهد شد.

3- حضور کارمند الزامی می باشد.

4- زمان ثبت نام از تاریخ 22/9/95 لغایت 26/9/95 می باشد.

5- ثبت نام فقط از کارکنان شاغل در واحدهای تابعه دانشگاه (رسمی، پیمانی و قراردادی) می باشد.

6-    دارا بودن گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار ضروریست.

7- کارمند می تواند از بستگان درجه یک (پدر، مادر، فرزند و همسر)ثبت نام بعمل آورد.

8- دانشگاه تسهیلات را به مبلغ 20میلیون ریال پس از بازگشت از سفر به صورت معرفی به بانک رفاه اعطاء می نماید.

9- کارکنانی که قبلا از این تسهیلات استفاده نموده اند دیگر مجاز به ثبت نام نمی باشند.

لازم به ذکر است آن دسته از افرادی که واجد شرایط اعزام بوده امادر زمان اعزام به هر دلیلی قادر به عزیمت نبوده باید انصراف خود را کتباً اعلام نمایند، ضمناًخسارت وارده بر عهده کارمند می باشد.

10-مدارک مورد نیاز : (جهت ارائه به شرکت خدمات زیارتی)

      الف : 2 قطعه عکس رنگی زمینه سفید 2*3   

     ب: کپی کارت ملی+ کپی کل صفحات شناسنامه         

     ج: اصل گذرنامه (با دارا بودن حداقل 6 ماه اعتبار )

11-  تاریخ اعزام بعدی توسط مدیریت خدمات پشتیبانی متعاقباً اعلام خواهد شد.

12- تلفن تماس جهت کسب اطلاعات و هماهنگی 32395261 می باشد.

تعداد بازدید: 2349
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2.33 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
خراسان جنوبي- بيرجند  - خيابان آيت الله غفاري- دانشگاه علوم پزشكي بيرجند- معاونت توسعه مديريت و منابع
تلفن: 32395260-056     دورنگار: 32440450-056   كدپستي:9717853577     E-mail: refah[@]bums.ac.ir
ورود اعضا
بستن
Powered by DorsaPortal