معرفی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی

معرفی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی

محمود رضا شفیع نیا

محمود رضا شفیع نیا

سمت: مدیر امور پشتیبانی و رفاهی

مدرک: کارشناسی ارشد حسابداری

داخلی: 5255

مستقیم: 05632395255

فاکس: 05632395267

 

رسالت و اهداف:


مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی برابر چارت تشکیلاتی یکی از مدیریتهای معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه می باشد و در راستای سیاست ها و اهداف دانشگاه مسوولیت ساماندهی، مدیریت، برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر امور پشتیبانی، نگهداشت اماکن و تاسیسات، رفاه و ورزش کارکنان را عهده دار بوده و تلاش در جهت مدیریت بهینه منابع و جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و ارتقای سطح رفاه و ترویج ورزش با رویکرد ورزش همگانی در سطح استان با محوریت توزیع مناسب و عادلانه امکانات و اعتبارات رفاهی و ورزشی را سرلوحه امور خود قرار داده است.

از دیگر اهداف این مدیریت آموزش و توانمند سازی پرسنل حوزه مدیریت و استفاده از تجربیات و اقدامات گذشته جهت بهبود فرآیندها، تعامل با سایر مدیریت های حوزه معاونت توسعه جهت سهولت و تسریع دستیابی به اهداف و صرفه جویی و حفظ بیت المال می باشد.

شرح وظایف مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی :

1. کنترل و نظارت و سازماندهی فعالیت های مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی

2. ایجاد هماهنگی امور واحدهای تحت سرپرستی با خط مشی ها .قوانین و مقررات تعیین شده در چهار چوب برنامه های تعیین شده و نظارت بر حسن اجرای آن

3. صدور دستور و اجرای بخشنامه ها. آیین نامه ها و ضوابط ومقررات اداری مربوطه

4. اتخاذ تصمیمات لازم جهت برگزاری مناقصات و مزایده های دانشگاه و واحدهای تابعه

5. شرکت در جلسات و همایش های مختلف و آماده نمودن امکانات مورد نیاز جهت برگزاری همایش ها و غیره

6. سازماندهی .تعیین شرح وظایف و تقسیم کار. تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین ادارات تابعه و امضاء احکام گوناگون مانند ماموریت و مرخصی و..... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی

7. صدور دستورات لازم و ارجاع نامه های اداری به کارکنان شاغل در حوزه مدیریت پشتیبانی و رفاه و تایید ، بررسی ، تجزیه و تحلیل و اظهار نظر در خصوص آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی ادارات ذیربط

8. مدیریت بر انجام امور تشریفات و ایاب و ذهاب و امور رفاهی مربوط به میهمانان دانشگاه و محل تشکیل جلسات با هماهنگی واحدهای متقاضی

9. نظارت بر اعتبارات و نحوه هزینه کرد اعتبار دریافتی حوزه مدیریت و پشتیبانی در راستای اهداف دانشگاه ومطابق آیین نامه مالی و معاملاتی وبرنامه ریزی جهت واگذاری کلیه امور قابل واگذاری به بخش خصوصی

10. بررسی و شناخت نارسایی ها و مشکلات حوزه مدیریت و اهتمام در جهت رفع آنها

11. پیش بینی نیازهای واحدها از نظر وسایل وتجهیزات وبرآورد هزینه خرید و حمل ان ها در قالب برنامه ها و دستورالعمل های مربوطه وکنترل و نظارت برتنظیم و نگهداری حساب ها و دفاتر اجناس موجود در انبار

12. - تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت ارائه خدمات

13. برنامه ریزی و نظارت بر عملیات خدماتی ، تدارکاتی ، انبارداری ، تعمیرات و نگهداری خودروها

14. نظارت بر عملکرد شرکتهای طرف قرارداد با دانشگاه

15. برنامه‌ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری

16. رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن

17. تهیه و ارائه برنامه های رفاهی و ورزشی کارکنان دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن


تاریخ به روز رسانی:
1399/03/10
تعداد بازدید:
524
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal