امور رفاه و ورزش
تمدید مهلت ثبت نام / گزارش اقدامات انجام شده در خصوص بیمه تکمیلی درمان سال 1400

به گزارش مدیریت امور پشتیبانی و
رفاهی، قرارداد بیمه تکمیلی دانشگاه در سال 1400 پس از برگزاری تشریفات
مربوطه در شهریور
ماه با شرکت بیمه البرز منعقد گردید. با توجه به ایجاد
تغییرات گسترده در قرارداد و تعهدات شرکت بیمه و در راستای رفع ابهامات پرسنل،
جلسات پرسش و پاسخ و نحوه اجرای قرارداد با حضور نماینده شرکت بیمه البرز و رابطین
رفاه واحدها در دانشگاه و هر کدام از شبکه های تابعه برگزار گردید.
ثبت نام پرسنل از طریق پرتال دانشگاه در
طی دوماه (مهر و آبان) انجام گرفت که در طی این مدت تعداد3711 نفر از پرسنل و اعضا
خانواده نسبت ثبت نام در طرح های مختلف اقدام نمودند و با عنایت به تصویب پوشش بیمه تکمیلی همگانی پرسنل
(طرح 1)، اطلاعات
مربوطه جهت شروع ارائه خدمات به کلیه پرسنل به شرکت طرف قرارداد ارائه گردید. و
پرسنل محترم می توانند از 5 آذر نسبت به تحویل مدارک و فاکتورهای هزینه ای درمانی
اقدام نمایند، همچنین نظر به درخواست مکرر همکاران و پیگیری های بعمل آمده، پرسنل
محترمی که تا کنون نسبت ثبت نام اعضای خانواده یا انتخاب هر کدام از طرح های 2،3
یا 4 اقدام ننموده اند می توانند حداکثر تا تاریخ 1400/9/05 با ارائه درخواست کتبی
به رابطین رفاهی واحد محل خدمت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
اهم مصوبات جلسات نماینده شرکت بیمه با
دانشگاه و شبکه های تابعه:
1. نارضایتی های اعلامی در خصوص
مشکلات مربوط به تحویل مدارک خسارت و نیز تاخیر در پرداختها در قرارداد دوره های
گذشته مطرح و مقرر شد نماینده شرکت بیمه طرف قرارداد در اسرع وقت ضمن حضور در کلیه
واحدهای تابعه و مذاکره با مدیران و دست اندرکاران مربوطه در شبکه ها فرآیند
مربوطه را هماهنگ و حسب نیاز نسبت به حضور نماینده جهت تحویل مدارک درمانی با
هماهنگی رابطین رفاه شهرستانها اقدام نماید.
2. در خصوص نیاز همکاران به استفاده
از خدمات تشخیصی و درمانی بخش خصوصی و در راستای رضایتمندی همکاران مقرر شد شرکت
بیمه با هماهنگی رابطین رفاه نسبت به شناسایی و انعقاد قرارداد با مراکز خصوصی
شهرستانهای مختلف اقدام نماید. بدین منظور مقرر شد در اسرع وقت لیست مراکز پر
تقاضا توسط رابطین رفاهی شهرستانها شناسایی و جهت انعقاد قرارداد به شرکت بیمه
اعلام گردد.
3. با توجه به اعلام نام کاربری و
رمز عبور توسط شرکت بیمه برای متصدیان پذیرش جهت پذیرش بیماران سرپائی، تشخیص و
بستری در بیمارستانهای تابعه، مقرر شد ضمن دستور مساعدت روسای محترم مراکز درمانی،
رابطین رفاهی هماهنگی لازم در خصوص اجرائی شدن فرآیند هم در پذیرش و هم بخش درآمد
بیمارستانها را انجام دهند. لازم به ذکر است واحدهائی که فاقد نام کاربری و دسترسی
مربوطه می باشند در اسرع وقت اعلام تا اقدام لازم در خصوص تخصیص دسترسی مربوطه
صورت پذیرد. (در این راستا مقرر شد هماهنگی
لازم از سوی مدیریت پشتیبانی رفاهی با معاونت درمان جهت افزودن خدمات سرپایی و
تشخیصی به قرارداد منعقده جهت همکاران نیز صورت پذیرد.)
4. با توجه به اعلام نماینده شرکت
بیمه مبنی بر استقرار نرم افزار ثبت و پیگیری مدارک (سیناد) بیمه البرز و با توجه
به تاثیر آن در رضایتمندی بالای همکاران، مقرر شد ضمن پیگیری نسبت به استقرار
سامانه مذکور در سیستم های دانشگاه پیگیری لازم را بعمل آورد.
5. با توجه به پرداخت حق بیمه طرح 1
پرسنل از سوی دانشگاه به مبلغ 545000 ریال و تحت پوشش قرار گرفتن کلیه پرسنل مشمول
در سطح استان (بدون پرداخت هزینه)، مقرر شد اطلاع رسانی حداکثری (تلفنی،
پیامکی،مکاتبه اداری و ...) توسط مسوولین و بویژه رابطین رفاهی جهت انتفاع کلیه
پرسنل از خدمات مربوطه با اولویت انجام گردد.
6. با توجه به نارضایتی ایجاد شده از
ضمائم پرداخت برخی از خسارت ها مقرر شد شیوه نامه پرداخت اصلاح و به همراه لیست
مراکز طرف قرارداد و لیست تعرفه های خصوص، دولتی و خیرین بمنظور بهره برداری
همکاران در سایت رفاه بارگذاری گردد.
7. با توجه به پوشش همگانی پرسنل و
حجم بالای مراجعات و درخواستها و لزوم تناسب کارشناسان نمایندگی شرکت بیمه بمنظور
پاسخگویی و تکریم همکاران، مقرر شد دفتر نمایندگی بیمه مستقر در دانشگاه تا پایان
ساعت اداری دانشگاه (15:30) و دفتر نمایندگی واقع در ابتدای خیابان فردوسی در نوبت
عصر فعال و پاسخگو باشند.






نظر دهید